გაკვეთილზე მოსწავლეები წინარე ცოდნის გამოყენებით იმსჯელებენ საქართველოს ბუნებრივ რესურსებზე.შემდეგ ისინი გაეცნობიან საქართველოში გავრცელებულ ბუნებრივ რესურსებს, ანუ ბუნების იმ ობიექტებსა და მოვლენებს,რომელსაც ადამიანები საარსებოდ იყენებდნენ ან შესაძლებელია გამოიყენონ მომავალში.
მოსწავლეები ეცნობიან წყაროებს და ცნობებს. მსჯელობენ საქართველოს ბუნებრივი რესურსების მრავალფეროვნებაზე და მის მნიშვნელობაზე როგორც ადრეულ პერიოდში, ისე თანამედროვე საზოგაგადოებისათვის
გაკვეთილზე მოსწავლეები ნახულობენ ვიდეორგოლს "ბუნება ლაპარაკობს" https://www.youtube.com/watch?v=WmVLcj-XKnM
შედეგები და ინდიკატორები:
საზ.მეც.V-VI 12.ახასათებს მხარეს ბუნებრივი რესურსების მიხედვით და მსჯელობს მათ მნიშვნელობაზე
მოსწავლეები ეცნობიან წყაროებს და ცნობებს. მსჯელობენ საქართველოს ბუნებრივი რესურსების მრავალფეროვნებაზე და მის მნიშვნელობაზე როგორც ადრეულ პერიოდში, ისე თანამედროვე საზოგაგადოებისათვის
გაკვეთილზე მოსწავლეები ნახულობენ ვიდეორგოლს "ბუნება ლაპარაკობს" https://www.youtube.com/watch?v=WmVLcj-XKnM
შედეგები და ინდიკატორები:
საზ.მეც.V-VI 12.ახასათებს მხარეს ბუნებრივი რესურსების მიხედვით და მსჯელობს მათ მნიშვნელობაზე
გავეცანი თქვენი პროექტის იდეას, მომეწონა. უკეთესი იქნება თუ დაამატებდით პროექტის იდეას შესავალს.გისურვებთ წარმატებებს.
ReplyDeleteმადლობა უკუკავშირისათვის.
ReplyDelete